edis22 İyi çok şükür kalp atışlarında sorun yokmuş. Bence kilosu da iyi çünkü benimki de 36+3 de aynı kilodaydi. Doktorum kilosuna haftasıyla uyumlu, 37 den sonra doğum için hazırlıklara başla, gelse de sıkıntı olmaz dedi. Telaş etmeyin, içinizi rahatlatın inşallah sağlıcakla gelirler☺️