Kızlar mrb acil bir konu var dün ara ara ağrım vardı akşam 22 de alttan muayene oldum nst girdim yalancı sancı dedi sonra eve geldim sabah işte yazdığım saatte 5 te lavaboya gittim az sızıntı şeklinde kanama gördüm alttan muayeneden olduğunu düşünüyorum yine de korktum nişan olabilir mi