Ebrugy aslında aşının öyle bir yan etkisi yok hatta bebek aşısı gibi bir şey bebeklere de yapılıyor minicik keşke yaptırsaymışsınız. Ben ikinci dozu 31’de oldum hemşirem riskli vs. Demedi ancak ilk doz için farklı bir durum var ise onu bilemiyorum :( bir de ultrasonda bebeğiniz kilo veya boy olarak ileride çıkabilir bu sizin gerçek haftanız değil. Gerçek haftanız SAT’a göre olan adet tarihi haftanız:) bence doktorunuzla direkt konusun hemsire yerine