Biz doğduk ablalar 🌸 ancak süt sezeryan kaynaklı göğsümü sıktığımda beyaz şeffaf ıslaklık olarak damlacık halinde çıkıyor hemşirelerler ve çocuk doktoru 4. Güne kadar anca sökülür gögüslerin vazgeçme dediler bebiş ağzına aldıgında emebiliyor ancak boşlugundan sinirlenip istemiyor 5 dk kadar memeyi çekiyor o kadar. Biz o onun kadar mememi kuvvetli sıkamıyoruz hatta. Mama vermeden önce mememde ten teması ve emme deniyoruz yatım saat sonrasında sarılık olmasın diye mecbur mama başladık nasıl açarız bu kanalları çok üzülüyorum ☹️ Mememi tuttugu uyudugu his çok güzel mamaya alışsın istemiyorum 😕