Merhaba kızlar 36+2 haftalık hamileyim. Vajinamda çok kötü bi yanma ve kaşıntı var. Ne yaptıysam geçmedi fitil krem birsürü şey hatta. Kültür testi falan herşey temiz çıkıyor ama birtürlü geçmek bilmedi çok rahatsız ediyor akıntı var bide hamileliğimin başından beri. Bu şekilde yaşayıp kendi çaresini bulan varmı acaba ?