16+6 günlük olduk. Çok aşırı kalça, bel ve kasık ağrım var. 2. Gebeliğim ve kızımda gebeyken asla böyle ağrı yaşamıyordum. Oğlum beni biraz zorluyor. Bunun için hastaneye gideceğim fakat bende Tiroid’de var. Değerlerime baktırmam gerek ama aç olmamda gerekiyor. Bunun için hastaneye sabah aç gitsem bebek kendini gösterir mi acaba ? Ne kızımda ne bu gebeliğimde hiç aç karna ultrasona girmedim. 🫠