Deniz2961 Kızlar selamm sabah kahvlti yaptım 15 dk snra hepsini cıkarrdm kasık agrım bel agrım VS de var sizce onmli bir durum mu
hills Deniz2961 az önce doktorum söyledi bulantı açılma olduğu zaman olurmuş öyle söyledi canım bilgin olsun
Beratalpinannesii Deniz2961 36 haftaligim benim de mide bulandım geri başladı sabahları ara ara oluyor canım doktoru aradim agri varsa gel dedi bence sen bi git nst cektir dogum belirtisi olabiliyormuş cunku
Deniz2961 Elcnerdgn ay bılmıyrm ki nette son haftalarda kusmak İyı dgl VS yazılmışsa korkrtm acıkcası
Elfidam Nette yazilanlari cokta onemsemeyin oyle olsaydi hepimiz mefta olmustuk. bebek hareketleri nasil. Supheniz varsa scilden hemen tahlil yaptirtin. Gecen hafta 37.hfmda bende kustum sanirim usuttugumdendi
Deniz2961 Elfidam bebegı hssdyrm ya kc gundur karın agrısı gbı agrım vr ve 1 haftadır hıc ıstahım yok dıyebılırm sabah kahvlti ile gunu tamamlıyorum hep bgn onuda cıkardım bılmıyrm ne yapcm
Deniz2961 Beratalpinannesii ay bnde arım en iyisi ya yoksa İcim rahat etmıck halimde yok bir sey yapmaya
Deniz2961 Beratalpinannesii doktrm sezeryan amlyt da imiş bnde saglık ocgna gttm bebısın kalp atışları bnm tqnsynm norml cıktı kasıklrm cok agrıyor biraz daha yurusem kitlenip kalacktm
Beratalpinannesii Deniz2961 ya üşüttün ya da şancı olabilir canım haftan gelmiş çünkü ama ishal fln varsa ondan da kasik agrisi oluuor
dilanbartos Her sabah safra kusmadan güne başlamayanlarda bugün 😞 34-35 haftalıkken ara ara başladı ve düzene girdi. Kusmadan olmuyor.. Bugün 39 olduk teyzeleri. Pazartesi doğumumuz var.