Gamzeates 35+2 yani dün inanılmaz derece de sancılarım vardı nst baya yüksek cıktı üç kez çekindim maalesef hep sancı yatış verildi perinatoloji bölümün de yatıyorum ciğer geliştirici vurdular suan sancım yok kesildi ama moralim çok bozuk 😔😔
Nilsusakli Gamzeates benim 31. Hafta açılmam var sancılarım için ilaç verdiler azaldı ve ciğer geliştirici buruldum bende moralini hiç bozma bu zamanlarda en önemlisi moral🫶🏻
selmabttl3 Gamzeates bozma moralini ay ı haftada benimde sancım çok cıktı gece kaça kadar acilde nst ye bağlandım ciğer geliştirici vurdular şimdi ise doğsun diye gün bekliyorum 37+4 olduk
Gamzeates Nilsusakli oğlumda da vuruldum ben ama üç yasında oğlumu ilk defa bırakıp yatıyorum o çok koydu ondan dolayı da moralim bozuk galiba 😔
Nilsusakli Gamzeates olsun moralini yüksek tut yinede rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin ve evlatlarından hiç ayırmasın🫶🏻🧿
Htc58 Bende 34 üm iki gündür sancım vardı hastaneye geldik nstde haftaya göre fazla sancılar çıktı ciğer geliştirici yapıldı hap verilip şuana kadar 2. Serum bitirildi aç bırakıyorlar ama
Gamzeates selmabttl3 inşallah canım ilk hamileliğimde de oğlum 34 doğmaya kalktı ciğer geliştirici vurdular 36+4te suyum geldi doğurdum bskalım bu kız ne zsman gelcek