MerveEbru Hayır canm eşimin ailesinin tanıdık dükkanı varmış orasıda sadece Arçelik satıyordu burdan beğen başka yere gitmeyiz buraya taksit yaptıracaz elden dediler bende kabul ettim artk. Ama memnunum sorun çıkmadı şükür birazda şans işi beyaz eşya en iyi markadan iki arkadaşım bulaşık makinesi aldı modele kadar aynıydı biri yıllardır kullanıyor diğeri ilk aylardan sorun yaşadı hep bi süre sonrada değiştirmek zorunda kaldı