Merhaba Anneler 🌸 Bugün nişan’ım geldi. Acile gittim sancın var dediler. İlçeden ile gönderdiler. 2cm açıklığım var ama sancım tam anlamıyla şiddetli değil bugün doğmayabilir dediler. Eve gidemedim çünkü ayağım kırık git gel yapamam. Hastaneye yatırdılar. Yürüteçle zıplayarak yürüyorum hareket yapmaya çalışıyorum sizce sancın devam eder mi? Var mı önerileriniz ?