Seda020921 Meraba kızlar 9+5 haftalıgım can sıkıntısına öylesine hamilelik testi yaptım ama daha önceki yaptımdan daha acık renk cıktı ve bu durum beni endişelendirdi çok korkuyorum en son 7aftalıken yapmıştım o kop koyu olmuştu digerdinden ama şımdi öyle değil😭😭 sizce birşey olmüş olabilirmi o benim artk son umudum onuda kaybetmek istemiyorum zaten 2 kaybım var Allahım onu benden almaz inşallah 
litfenama Seda020921 bu şekilde hamileliği nasıl geçireceksiniz? Siz mental olarak iyi olmazsanız, bebeğinizde olmaz. Sürekli kötüyü düşünüp çağırmayın.
Mihrimahvuslat Seda020921 2 düşüğün var korkman çok normal ama kendine en baştan zehir etme hamileliğini kuzum Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻 iyi düşün iyi olsun ☺️
Zeynebim26 Seda020921 belli bı beta yüksekliğinden sonra beta değeriniz düşüşüse geçer bı arastirin derim gayet normal bı durum eğer kanamaniz herhangi bi agriniz yoksa korkmayın bu şekilde panik yapmayın hem size hem bebeğe zarar
Vera09 Seda020921 hiç bişey yok gayet koyu ama bidaha böyle bişey yapmayın bence bu stres size ve bebeğe daha çok zarar verir
Seda020921 Zeynebim26 çok şükür kanamam agrım yok ama burda bi post görmüştum kanamam yok agrım yok ama bebegimi kaybetim diye sanırım etkisinde kaldım
SemaArin Seda020921 İDRARDAN KAYNAKLIDIR ÖNCEKİ ÇOK BİRİKMİS PH YÜKSEK İDRARDİR ŞİMDİKİ AZ BİRİKMİS DÜŞÜK PH İDRARDİR
DefneErva Seda020921 Gün içinde yaptıysanız normaldir. Genelde gün içinde idrara çok çıkıldığı için net çıkmaz, o yüzden sabah uyanıp yapın derler. Yani durup dururken kendinizi strese sokmayın. Gebeliğin izin tadını çıkarın. Benimde kayıplarım oldu ama sağlıklı bir gebelik olduğunu öğrendiğimden beri aklıma kötü hiçbir şey getirmiyorum. Sizde öyle yapın 😊
Seda020921 DefneErva gece yarısı yaptım canım inşallah ondandır sık tuvalete cıktım içğndir belki haklısın streste kötü bişey ❤️
sumelegi Seda020921 eski dediğiniz baya beklemiş gibi duruyor. Diğerini sanrm hemen yapıp çektiniz. Çok endişeleniyorsanız gidip kan verp beta baktırın derm:) içiniz rahat etsn. Başka türlü netleşmez😂
Esmay Seda020921 hamilelikte beta hep yüksek olmuyomuş ikili tarama testindede düşük çıkıyor belli bi seviyeye çıkınca düşüyormuş doğruluğu nedir tam bilmiyrm oyledir insAllah sıkmayın caninizi
Celiktss 9.5 haftalık bebek idrardan takip edilmez ki. Bi doktor bulun, artık kese de bebek de oluşmuş zaten. Çok aklınız kalıyosa gidip kalp atışı baktırın, idrara güvenemezsiniz bu saatten sonra
Seda020921 Celiktss kalp oluşumana baktırdım pozitif zaten cuma günü kontrole gidicem ve testle takip etmiyorum öylesine yaptım
Celiktss Seda020921 sıkıntıdan yapmışsınız belli ki. Kendinizi germek dışında bişeye yaramaz. Eski kötü tecrübelerden dolayı hissettiklerinizi anlıyorum. Ben de tuvalette hala peçete kontrolü yapıyorum, leke/kanama var mı diye. 14 haftalık olduk bile.. Stres yapmayın boşa, idrar testi bu saatten sonra anca sizi yanıltır zaten.