Senem86 Canan Karatay kalp doktoru doktorunuzun önerisini değil onun önerdiğini yapıyorsanız sizin tercihiniz ben yaptırdım ilk gebeliğimde de 2. Gebeliğimde de gebelik şekeri hamilelikte ortaya çoksa doğumdan sonra kaybolur ve anne ve bebek için çok önemli bi test fazla su ,iri bebek ve bebek ölümlerine kadar giden kötü sonuçları var 1.5 2 ay önce bi anne etrafını dinlemiş ve yaptırmamış 38 haftalık bebeğini gebelik şekeri olduğunu bilmeden kaybetmiş ve buraya pişmanlığını keşkelerini yazmıştı umarım kulaktan dolma aldığınız bilgilerin karşısında sadece bunun için değil başka kararlar içinde pişmanlık yaşamazsınız ben ilk hamileliğimde de bu hamileliğimde de doktoruma güvendiğim için onun dediğini yaparım çocuk doktorumuzda aynı şekilde güvenim sonsuzdur