melahatz Hanımlar 26.haftadayiz 26+6 dayız çok özür diliyorum kabız olmuşum ve berbat haldeyim ağrı yapıyor acı yapıyor ne yapmam lazim
Vera09 melahatz ben doktorumdan ilaç istedm çünkü hiç bişey kar etmedi. Aç karnına magnezyum ilacı çok iyi geliyo kabızlığa. Ballı ılık su, kuru kayısı, kayısı kompostosu, karpuz, kiraz deneyebilirsniz ama bende fayda etmedi
babysmommmm Şifa Allah’tan ama bende kayısının faydasını çok görüyorum. 2 3 kuru kayısıyı suda haşlayıp blenderdan geçirip için inşallah size de faydası olur.