Belcim vezneye falan hasta yatışa sorun bir bende beylikdüzü devlete sordum tek kişilik odalar varda enfeksiyon hastaları için dedi hemşire bidaha gittiğimde hastanyatışa falan sorucam telefonda var demişlerdi çünkü. Eşimkalıcak mecbur tek olması lazım almıyorlar erkek özele gidicem yoksa