Vlla ben de 11+4lerde sanırım bacaklarımda ve alt karnımda göbek altında popoda kısacası külot dikişlerinin değdiği yerlerde kaşıntı olmuştu herkes çatlıyosundur dedi ama daha 1,5 kilo almıştım sağlık ocağına gösterdim alerji dedi yumuşatıcıya olmuş olabilir dedi jel verdi kullandım yeni yeni geçti şimdi yumuşatıcı kullanmıyorum sen de istersen çatlaktır deyip boşlama bi doktora göster yine de aklında kalmasın. Karnın falan çıktı mı bilmiyorum tabi ama bu haftalar çatlamak için çok erken demişti benim doktorum.