muge1661 elifcindoruk ben 🙋🏻♀️ 18 temmuz saat 09:00 da☺️ Sağlıkla doğsunlar inşallah heyecan dorukta zaman sanki hiç geçmiyor şuan 😁
eslemsi elifcindoruk 13unde tam 38 hafta oluyorum. 38den sonra 39a dogru alirim dedi haftaya gun almaya gidicem bakarsin banada 18ine verir bakalim
elifcindoruk muge1661 muge1661 aynı gün resmen hatta aynı saat belki de🥹 çok heyecanlıyım bende, sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻 kız mı erkek mi geliyor?😍
muge1661 elifcindoruk kız geliyor ☺️🙏🏻 38+5 de sezaryene girmiş oluyorum ikinci gebeliğim ama ilk gebelik gibi değişik bir heyecan var ilkini tamamen unuttum sanki😁
elifcindoruk muge1661 oy iki tane melek 🥰 Allah bağışlasın 🙏🏻 Doğumdan sonra da konuşuruz inşallah su gibi geçsin 😍
Cagla2607 elifcindoruk 5 temmuz sabah 9 da ilk gebeliğim çok heyecanlıyım sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲🏻🥹