Mrb kizlar 8. Aydayız cok şükür hersey normal gidiyor 1 ay önce felan eşimin hemsir bir kuzeni var yenidoganda çalışiyor aramızda konuşurken eğer vücudunda enfeksiyon yoksa korkma demisti ama bende aylardır idrara yolu enfeksiyonu var ve gecmiyor simdi 1 ay önceki laf kafama takildi birsey olur mu acaba diye oyle birsey olsa doktorum derdi dimi doğumdan sonra çıkar birsey diye korkuyorum