northandmother Sibbeell esencan i önerebilirim çok çok iyi Ahmet hoca ailecek muayeneler ve doğumlar orda oldu çok çok iyiydi hayırlısıyla bende orda aynı doktorda yapacağım
Sibbeell northandmother esencan da kötü anılarım var valla zorunlu olmadıkça gitmem oraya evime de çık yakın aslında ama 😑 ne blym
pinarr21 Bugün burcu Betül hanıma gittim daha öncesinde Ayşe hanıma gidiyordum ilgisiz olduğu için değiştirdim aşırı memnun kaldım tavsiye ederim
Sibbeell pinarr21 burcu Betül hanımı duydum giden vardı ama ona de sıra almakta zorlanıyor musunuz yoğunmuş sanki emin olamadım ya sanem hocayı söyledi birisi
pinarr21 Sibbeell gece 12 de alabilirsiniz aslında bi defa gidince diğer randevuyu müsait olduğunuz zamana göre sekreteri ayarlıyor zaten
pinarr21 Sibbeell Sanem hocada arkadasim doğum yapacaktı doğum günü ilgilenmedi mecburen doktor değiştirmek zorunda kaldı ama ben burcu hanimdan çok memnun kaldım herşeyi detaylıca anlattı ve çok guleryuzlu
Sibbeell pinarr21 ea kötü olmuş evet bende haftaya bi randevu alayım görüşeyim tüp bebek benimki kendi doktorum maddi açıdan çok zorluyor artık ya mecbur değiştirecem korkuyorum da bakalım
ZeyneOyku Benim doktorum Bedia Zeynep. Kendisinden çok memnunum tek sorun çok yoğun olması medilife kalabalık bir hastane malesef. 19. Haftadayiz ilgi alakası hastaya olan yaklaşımı çok iyi. Ben de bir sağlıkçı olarak tarzını çok sevdim 💙