Inan_busra40 mustelanın kremi pişik önleyici diye biliyorum,onu bariyer olarak kullanıyorum. Maalesef ki az da olsa pişik oluyor, onun içinde sudocrem ve kantaron yağı kullanıyorum. Kesinlikle kantaron yağını öneririm, sudocremden pek memnun kalmadım ama kantaron yağı çok işe yarıyor