_fatima_1234 https://imgyukle.com/i/VhzrCY https://imgyukle.com/i/VhzJ6q kizlar ben kanimdan ve idrarimdan test verdim ama sonuclar iyi degil galiba rusiyada yawadigm icin rusca sonuclarim, anlayan varmi aceba ,korkuyorum kotu bisey yokmu bugun verdim yarisi cikmadi ama cikanlarda biraz fazla 3 ayligim bitiyo yarin , her ay veriyorum ama bu ay degiwiklik cok fazla oldu
_fatima_1234 Lutfen anlayan varsa bisey soylesin ve sizinde sonuclarinizi hep verdiginzde degiwiklik oluyomu
_fatima_1234 Vera09 var tabiki neden yokki ben anlamiyorum demiyorum ki sizin bawinza geldimi boyle sonuclu testler diye diyorum eyer bileniniz varsa
Vera09 _fatima_1234 ne yazdığını anlamadan başımıza gelip gelmediğini nerden bilelim sizce? Hangisi hangi değer bilmiyoruzki nasıl yorum yapalım
sdymtl Google a yazıp bakın o değerleri tek tek. Mesela bizde beta HCG yazıyor diyelim Google a bunu yazıp ne hormonu, değer kaç anlıyoruz. Rusça bilmeden bunu kimse yorumlayamaz şu an.