Hastaneye gelenlere hediye olarak magnet yaptırmıştım 30 adet az biliyorum ama yakın çevre diye Zaten 15’ini götüreyim dedim hastanede alan alsın diğer 15’ini de eve gelenlere hediye ederiz diye düşündüm sizce ? Direkt hepsini hastaneye mi götüreyim acaba ?