Berenibeklerken sulekesskin doğumu birazcık geciktirir kasılmaları engellediği için ama haftalarca değil tabi
Berenibeklerken sulekesskin benim de vardı canım günde 2 defa magnezya kullanıyorum 37deyim ama ben başka şeyler de kullandım tabi iğne ve fitil gibi
sulekesskin Berenibeklerken evet Bnde iğne fitil kullandım ama bıraktım onları 36 ya girdim bakalım ne zaman gelecek
Berenibeklerken sulekesskin ben de 36da bıraktım yarın 38e giriyorum 😊 benim sezaryen olucak 5 gün sonra 😁