Elyfnagme Kızlar merhabalar. Eşimle 9 aydır evliyiz. İlk basından beri ilişkiye girerken canım cok fena yanıyor. Hatta son zamanalrda bile hala az az kanamalarım oluyordu kızlık zarım sanki hala yırtılmamıs gibi. Doktora gittim evet tam yırtılmamıs dedi baya onceden ama baska sorunun yok dedi. Suanda 11 haftalık gebeyim Allaha sukur. Normal dogum yapmak istiyorum ki belkide bu sorunuda atlatabilirim. Kızlık zarıyla sorunu olupda normal bi dogum yapanlar oldumu? Yada bu sorunu nasıl aşdınız napdınız?
Kadze Elyfnagme herkes te zar aynı esneklikte olmaz bnm arkdasım anlattı kendi örneğini 4 ayın sonunda tekrar kanaması gelmiş ilişkide dmekki zarın esnek veya daha geride normal dogm için engel midir bilmem ama hıc sanmıyorum engel olacagını
Eflinisa Elyfnagme benim arkadaşımında kızlık zarı yırtılmadan hamile kaldı normal Doğum yaptı hemde 4 buçuk kilo Doğumda yırtıyorlar zarı