Korkma canım her şey Allah’tan.. benim de 16 haftalık bir kaybım oldu ve ondan 5 ay sonra tektat hamile kaldım şuan 19 haftalık hamileyim çok şükür 🤲 ben de başlarda çok tedirgindim hala ara ara tedirgin oluyorum ama bebeğim etkilenmesin diye hep iyi şeyler düşünüyorum bir defa oldu diye hep olacak diye bişey yok kendini üzme ve denemekten istemekten hiç vazgeçme rabbim inşallah tekrar nasip etsin 🤲