Sedavarol Ben 3 tane 5 li hastane cıkısı,1 tane isimli tulum,6 7 tane zıbın 3 4 çift çorap, 20 bez, ıslak mendil, 1 müslin 1 penye battaniye, bebek için koydum.Kendim için 1 tane düğmeli pijama takımı, 2 tane normal pijama, 2 havlu, göğüs pedi , 1 paket depent,Kağıt havlu,ıslak mendil,Çorap,terlik ve kişisel bakım ürünlerimi koydum.Bazen 2 qün kalabiliyorsunuz.Ben 2. Doğumumda 2 gün kalmıstım. Yetersiz gelmişti bu sefer tedbirli olayım dedim .