Ormanmeyveli Kızlar alt taraftaki baskıyı azaltmak için altıma 1 adet yastık koydum böyle uyumayı düşünüyorum sanki biraz iyi geldi. Kafasını aşağıya dayadığı için beyefendi ağrı oluyor. Keşke sola sağa dönse 🥺🥺🥺
Deletedmom52620 Ormanmeyveli bende hep bacak aramda birşey olmadan rahat uyuyamıyorum başımın yastığını da sarılmak İçin kullanıyorum 😂