Tuba_58 17.haftamdayım doktoruma da çok güvenirim aslında ama omega ve bir dizi vitamin minarel takviyeli folik asite devam etmem gerektiğini söyledi. Acaba sürecin sonuna kadar devam edecek miyim bunu kullananlara ve bilgisi olanlara bi danışmak istedim.🥰
Merve201119 Tuba_58 ben bir önceki gebeligimde imom omegayi başından doğuma kadar kullanmıştım omega 3 destekli multivitamin ben memnundum
Seda35 Tuba_58 12. Haftadan sonra folikasiti birakip imom kullanmaya basladim doktor baska birseye gerek yok suanlik dedi 18. Haftadaym
Tuba_58 Merve201119 Dönütünüz için teşekkür ediyorum. 🥰🥰Folik asitin fazlası da zarar filan dediler biraz düşündürmüştü beni. Demek bu şekilde kullanılıyor imom 👍🏻👍🏻
ilkbebek_a_n Merhaba ben de imom kullaniyorum ve cok faydasini gordum. Ferro sanol duodenal kaplaul arti Bir de multi vitamin olarak da elevit vermis ama piyasada yok die muadili decavit kullaniyorum
Narinbiranne Tuba_58 banada 12 haftamdan itibaren imom kullanmaya başla dedi iğrenç tadı olsada çocuğum için içmeye başladım şuan alıştım o ilaca da 31 . haftamdaym hala kullanmaya devam ediyorum . Faydasını gördüğümü hissediyorum bence kilosunada yansıyor devam edin kullanmaya kesinlikle öneririm☺️
tbmstf Narinbiranne bende kullanıyorum bana da 12 haftada folik asiti kestikten sonra imom vermişti mide bulantısı yapıyor ama kullanıyorum yine de mecburen şuan 15+4 teyim
Narinbiranne tbmstf kullan canm zamanla alışmaya çalışıyorsun banada çok yaptı kan ilacı bile hala yapar ama mecbur alıyorum
Aysh89 Folik asit gebelik öncesi 1 ay kullanmıştım o yüzden tekrar kullanmadım İlk 3 ay imom omega kullandım sonrası gyne ferro kullanmaya başladım doğuma kadar kullanacağımı söyledi doktor
Chefanne Haftadayım imom kullanıyorum doğurana kadar kullanacağımı söyledi doktor farklı bi ilaç vermedi.
cgnduru Tuba_58 ben sadece imom omega kullanıyorum başka bir şey vermedi vallahi 😀 ama genelde herkes 1 den fazla şey kullanıyor bana yok 😀
betul2502 Bende ilk haftalardan beri imom kullanıyorum 28. Haftdan sonra demir ilacına başladım şuan 33+0