KADER743 Yarın yani Perşembe günü saat 2 de genel anestezi ile doğuruyorum ve korku heyecan içindeyim hala yapabilicekmiyim diyorum kendi kendime hayatım değişecek mi diyorum değişik duygular içindeyim lütfen biriniz bişey diyin içim rahatlasın 🤗
Slnynk22 KADER743 benimde perşme sabah ama belden uyuşmalı. Genel anetezi daha zor diye duydum. Ama kişiye göre değişir. Kimler kimler doğuruyor cevrene bak düşün 😂 bizde doğururuz. En azından acısız bi doğum olacak. Sonraki acılar bebişimizi gördükçe hafifleyecektir hiç düşünme. Sağ oldukça büyüyücekler ♥️ Bende basta cok heyecanlıydım ama simdi sakinledim o bebiş her türlü dogacak nasılsa son günün tadını çıkar 😂
KADER743 Slnynk22 bende belden uyusmali zor diye biliyorum arkadaşım diyo belim ağrıyor basım ağrıyor hep ayyy iyice insan tuhaf oluyo 😂 yarın gecermi acaba🤷 sağlıkla kucağınıza alalım inşallah ya🤗sen hangi hastanede nerde oturuyosun
Gulcinn_07 Benim de Allah nasip ederse pazar günü sabah yatisim var 40 haftayı dolduruyoruz çok şükür benim normal doğum olacak Allah hepimizin yardımcısı olsun