@Senay05 Ben de ikiz bebek bekliyorum, bu soruyu sorduğum herkes park beşik almamı önerdi ve çok kullanışlı olduğunu söyledi, ben de hepsiburada indirimden Yoykonun anne yanı olabilen beşiğinden aldım 2 tane. 4 5 ay yanımda yan yana yatırım daha sonra ayırırım diye düşündüm