busra-eskici Merhaba hanımlar ☺️ Hamileliğinizde hangi vitaminleri kullanıyorsunuz kullandığınız multivitamin var ? Ben 15+1 günlük hamileyim demir ve kan ilacı dışında bişi kullanmıyorum sizleri merak ettim
Annesininportakali53 busra-eskici sadece kan ilaci kullanıyorum 17+3 günlüğüz kendi isteğimle omega 3 kullanmak istedim doktorum önerdi bende aldım şimdi ekstra onu kullanıyorum 🥰
Mnk16 Haftadayım sadece kan ilacı kullanıyorum , beslenmemde döküntü yoktu bulantı yanma hiç yaşamadım o yüzden sağlıklı beslenip kullanmamayı tercih ettim çok şükür Bebiş önde bile gidiyo😅
busra-eskici @“Annesininportakali53”# Mnk16 benim gebelik şekerim olduğu için sanki yeterince beslenemiyormuşum gibi hissediyorum 🤦♀️ Halbuki zararlı şeylerden uzak durup sağlıklı besleniyorum
ilkbebek_a_n Merhaba ben de imom kullaniyorum ve cok faydasini gordum. Ferro sanol duodenal kaplaul arti Bir de multi vitamin olarak da elevit vermisdi ama piyasada yok die muadili decavit kullaniyorum