Kız burda birsürü kişi maddiyat olarak sıkıntı çektiğinden devlete gidiyor organizasyona verilen paraları buradaki hamile annelerimizin doğum masrafı olarak yardımda bulunsanız çok ama çoook güzel hayırlı bir iş yapmış olursunuz hem evladınız içinde güzel olmuş olur hem sizin içinde bence benim fikrim ve düşüncem 😊