melina2020 hilal2022 40 haftayı geçirmeyin derim…kilosu neyi tam sa bir an evvel kucağınıza alın 😊suni sancıyla mı sezaryen mi siz karar verirsiniz ama asla geçirmeyin 40 haftayı.Allah kolaylık versin 🤲🏻🥰
hilal2022 Var mı belirtileriniz? Benim duştan sonra sanki çıkacakmis gibi kasılmalarım oluyor bol bol hurma yiyorum sguatta cabası tabiki bakalım 😑😑
Busra_49 hilal2022 belirti yok sadece akşam olduktan sonra ağrılarım oluyor yürüyemiyorum doktora gittim daha doğuma var dedi
Betlars Bende sizin gibi hurma ,squat ve her gün düzenli yürüyüş yapıyorum bakalım ne zaman gelecek sabırsızlanmaya başladım iyice ☺️
hilal2022 Gulcinn_07 kanala indirmeye çalışıyorum bende biraz acilmam varmış ama kanala inmemiş bakalım hayırlısı ☺️
hilal2022 Zeyn18 benim kasılmalarım falan oluyor hep kasıklarıma vuruyor ama bakalım acilmam biraz vardı cuma günü ne diyecek ☺️
gozdebaybars Bende bekliyorum 39+2 yim ama yarın sezaryen için gün alacağım bebeğin kilosu 3478 gram olmuş ve suyum fazlaymış gebelik şekerinden dolayı 🥺
Zeyn18 hilal2022 hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim hepimize inşallah. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻