Hanımlar benim doktorum 1 haftalığına izne çıktı tatile gidecekmiş doğumuma onun girmesini istiyordum sanırım nasip olmayacak çünkü 39+3 haftalığım sorum şu ☺️ 2 gün önce muayene oldum muayene ücreti ödedim ve bu 10 gün içinde bir sorun olduğunda hastaneye gidersem başka doktor için muayene ücreti öder miyim ? Normal de aynı doktoruma gittiğimde 10 gün içinde gittiğim için ödemiyordum bilen var mı acaba inşallah ödemem çünkü doktorum tatile gidiyor hastane ile alakalı bir durum diye düşünüyorum