Kızlar benim 21 aylık bebeğim var 80 85 gün sonrada doğumum var hamileyim ama bebeğimi bırakacak kimse yok bi kaç kişi bakarım diyor ama ben sürekli onu düşünüyorum nasıl bir gece ondan ayrı kalcam o nasıl benden ayrı kalacak geçen gün uyanınca beni görememiş kapının önüne oturmuş ağlıyordu sesine uyandım. Bana çok düşkün bende ona bu süreçten geçenler bana akıl verirmisiniz. Ya çok üzülürse ya çok ağlarsa dilinden kimse anlamazsa anlamadıkları için ağlarsa çok ağlıyor diye kızan olursa biliyorum bir aksilik olmazsa sadece bir gün ayrı kalıcaz ama kafam hep bunlarla dolu. Ben hiç kıyamam ona birisi yüksek sesle konuşsa ondan bile korkar yemeğini falan ya benden başkasında yemezse gerçekten düşündükçe çok kötü oluyorum 😔 Hem anne hem hamile olmanında etkisi var sanırım ama çok düşünüyorum nasıl olacak nasıl edecek falan diye 😔 Uyutamazlarsa durmazsa kafam çok dolu gerçekten 😏