Selamcanim Kızlar selam. Bugün sabahtan şeker yüklemem vardı. Kusmadan başarabildim yaptırmayı. Lakin aşırı yorgunluk, huzursuzluk ve içten ateş oldu bende. Sizlerde de olmuş muydu acaba.
uraz_ve_annesi- Selamcanim benim yüklemeden sonra hiçbir sıkıntım olmamıştı midem bile bulamadı geçmiş olsun size inşallah geçer hemen
Selamcanim Sermec27 valla sonucum haftaya salı çıkacakta böyle bişey yaşamadım gerçekten. Acaba sıcaktan falan da olabilir mi diye düşündüm de. Yine de size danışayım dedim.