Elly20 Selamlar 28+1 ’deyim rutin tahlillerimi yaptırdım bugün. İdrarda keton pozitif+1 cıktı. İnternetten az çok araştırtım ama bu durumu yaşayan var mı? Bilgilendirir misiniz?
AngeL- Elly20 benimde pozitif doktorum gebelerde görülebileceğini ve açlığın etkileyebileceğini söylemişti çok sorun değilmiş
sherwoodTR Elly20 canım benim de öyle çıktı. Doktor dedi ki açlığın da üst sınırı bu dedi. Günde en az 5 öğün beslen. Cebinde hep bir avuç ceviz kuru meyve olsun asla aç kalma dedi.
Elly20 gamzosgamzos evet kan tahlilide vereceğim için aç gitmiştim. Yaklasık 10-12 saat hiçbir şey yememiştim
gamzosgamzos Elly20 ondan oyle cikmistir canım benimde +2 cikiyordu ilk gebeligimde sekerim vardı diyetteydim doktorum acliktan oldugunu soyluyordu
Elly20 Benim dotkorum şeker yüklemesi yapmadı, kan tahlil sonuclarına göre karar veririrz dedi. Şimdi bu saatte görünce doktoru arayjp soramadım da, internetten okudum gerçekten felaket şeyler yazıyor:(