Colahusu Yarın gebelük şekeri baktırcaz aç mı gitmem lazım birde endişelerim var şekerim cıkıcak gibi hissediyorum 🥲
myangelson Colahusu bende haftaya yaptiracam doktor gene gene tembihledi sabah erken ve aç gel 12 den sonra birşey yiyip içme dedi
Pheebs Ilk önce açlık şekerine bakılıyor o yüzden ac gitmelisiniz. Sonra şeker yüklemesi yapılarak o şekilde de bakılıyor 😊