Merhaba arkadaşlar 2 çocukla anca kendime gelip yazabiliyorum . 13 gün oldu oğlumu kucağıma alalı
Sabah 9 da spiral sezeryana alındım ama ilk doğumum gibi kolay olmadı iğne vurulduktan sonra tansiyonum yükseldi ve mide bulantısından gözlerimi açamadım yaklaşık 7 tane mide bulantısı için iğne ve tansıyon için defalarca iğne vurdular evladımın doğumunu görücem diye belden uyuşma yaptırmak istedim ama mide bulantımdan evladımın yüzüne bakamadım çok zor geçti sonra baskı dikiş vs derken 9 da girdiğim ameliyathaneden 11 de çıktım zor bir süreç oldu kızımda 1 saat içinde doğum dikişler odaya geçiş hepsi gerçekleşmiş kızımı emzirmiştim bu sefer çok zor oldu odaya gittikten 2 saat sonra ayaklarımı hissetmeye başladım agrı kesici vurulmadım ki bünyem alışmasın diye saat 3 de bol nescafe ve bitter çikolata ve evde yaptığım kayısı ve üzüm hoşafını içtim taneli olarak ve gazımı ilk ayağa kalktığımda çıkarttım saat 4 de ayaklanmıştım. Hiç oturmadım misafirlerimi bile ayakta karşılarım evladıma kendim baktım hastaneden çıktım ve gittiğimde de evdeki kızımla ilgilendim ama 3 gün sonra mastit oldum ve göğüslerim 2 katından fazla büyüdü sağdım sıcak su kompleksi yaptım bir gün içinde düzeldi ama kanamam çok olmadı onun için de extra ilaç aldım doğuma girdiğimde 94 kilo girdim güncel kilom 80 sezeryan yada normal hiç önemli değil arkadaşlar çok fazla yemeyip bol bol su içerseniz ödeminiz de kilonuz da gidiyor hamile kaldığım kiloma dönmek için son 5 hepinize hayırlı doğumlar arkadaşlar