Nananusha çok zor gercekten bebegim öldümü endişesi çokk zor. Evet evlat acısıda zor Allah yasayana sabır versin ama bizim yasadıklarımızda göz önünde bulundurulmalı
Evladını kaybedip buraya yazan içini acan hiç bir anneye sesimizi çıkarmaya hakkımız yok eminim ki sizde öyle düşünüysunuzdur ama nolursunuz sebepsiz yere demeyin belkide gecmişte yasadıgınız bir hastalıktan yada atesiniz cıktı farkına varmadınız illaki bilimsel bir acıklaması vardır bizler korkuypruz ben 22 yasında ilk defa anne olucam hiç bir tecrubem yok annem yok kayınvalidem yok cevremde. bebegimle ilgili bana içimi ferahlatacak tecrubeli bir bilgin kadın yok yanımda ne yazıkki