Melisss12 Kızlar merhaba adetime 3 gün var bugün test yaptım böyle çıktı sizce gebelik var mıııı olabilir miii??? 😍[https://share.icloud.com/photos/0f0xRBcZSJC21ZVZrQLV5AH-g](https://)
NurM1 Melisss12 merhabalar bende 4 gün geçmesi ile yapmıştım sizinkine çok benzettim ve şuan hamileyim hayırlısı olsun sizin içinde kan verip netleştirin 🫶🤷🏼♀️💖
Neclaaaaa Melisss12 canım adetin bekle bence kan versende evet çıkıyor yanlış anlama beni yaşadığım için diyorum kimyasal gebelik geçirdim adet öncesi aynı böyle çıktı kanda da çıktı ama adet le gitti gene de moralini yüksek tut 😊❣️
Merveclnk Çünkü kaset testlerde çıkmıyor en az 1 hafta geçmesi lazım kaset testte ya erken gebelik testi alın ya da kan verin :)
Melisss12 Merveclnk yarın bir test daha yapıcam sabah tekrardan ilk saatler de o da böyle olursa hemen kan vericem çok teşekkür ederiiim ❤️
Melisss12 Dilara95 yaaa çok sevindim kuruma çizgisine de benzemiyor ben mi hayal görüyorum dedim ilk başta daha sonra zaman geçtikçe daha çok belirirdi 😍
Melisss12 NurM1 yaaa çok sevindim rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah çok sevindim inşallah vardır çok teşekkür ederim yorumunuz için ❤️😍
Dilara95 Melisss12 hayal gibi geliyor insana dimi :) daha dun gibi aklimda suan doğdu da 10 bucuk aylik oldu bile 🥰🥰
Aycan01 Melisss12 bende reglime 3 gün varken yaptım aynı siliklik vardı kan sonucumda 19 çıkmıştı çok şükür 20 haftalık olduk hamilesin canım hayırlı olsun kan tabiki yapmayı unutma
Melisss12 Aycan01 yaa Rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ❤️❤️