Guzeloglummm Kızlar 2-3 gündür göbeğimin altında ağrılar oluyor bazen de rahmimde sizi oluyor normal mi sizce
Deletedmom_12 Guzeloglummm canim bende 15 e gircem normalmiş korkma Bebek buyuyor rahim genisliyomus cok korkmustum ama Artik sakinim Kanama falan olamdigi surece endisen olmasinhayirla al kucagina
gkbyza Guzeloglummm rahmin etrafındaki bağ dokular kaslar rahim genişlediği için kasılıyor çok normal canım korkma
Deletedmom_12 Guzeloglummm hahahah kiz bendede oyle olmustu oksururken hapsururkenn falan 😀 şu babaalr diyorum ne rahaat butun endiseyi ceken bizz