Ay-mom Yumurtlama günlerini vs hep değerlendirdim. Belim felaket ağrıyor, beyaz akıntım var ama kokusuz yanma kaşıntı vs yok o yüzden enfeksiyon gibi düşünmedim. Heveslenmekte istemiyorum heyecanla bekliyorum:(
ErhanKubra Ay-mom benimde 9 temmuz ama hiç bir belirti yok o kadar sıkıldım negatif görmekten o yüzden biz bıraktık denemeyi istemiyorum artık olmayacak galiba
Sudesu_1 Ay-mom benimde bat 8 Temmuz beklemedeyim ama bacaklarım ağrıyor adet sancısı gibi ağrılar çekiyorum kasıklarım da ama akıntı ğöğüs hassasiyeti Falan birşey yok test yapmak istiyorum ama çıkmaz günlerde geçmek bilmıyor 😒ama bı ağrılar hamile değilsem ne o zman kafamda deli sorular deliyorum artık 😂
2oglus Benimde bat 8 9 temmuz bende de belirti olarak göğüs ucu acısı bel ağrısı var bide kasıkta ağrı batma var yumurtlama döneminden mı acaba diyorum daha çok erken hemen umutlanmak istemiyorum
2oglus Ay-mom inşallah canım 🤲 rabbim hepimizin gönlüne göre versin bel kasık ağrısı yumurtlama falan diyeceğim ama bu göğüs ucu acısı neden acaba senin de var mi
Ay-mom Sudesu_1 ay beklemek çok feci birşey😀😀 bide 3 yaşında oğlum var sürekli bu ara kucak istiyor üzerime tırmanıyor olanda gidecek 😀
Ayshe0108 Benimde bat 8 9 temmmuz sadece kasık ağrım ve akıntım var dayanamadım geçen haftadan beri 3 tane test yaptım üçündede negatif gördüm erken biliyorum ama yinede insan dayanamıyor sizce ne zaman yapmalıyım diğer testi