Emn-drm Herhangi bir düşük riskiniz yada sakıncalı bir durumunuz yoksa doktor zaten denizi tavsiye ediyor özellikle hareket ve egzersiz açısından ama güneşin altında çok kalmamak adına doktor bana öğlen vakti değil öğleden sonra saat 3 gibi girebilirsin demişti ve çıktığında ıslak mayoyla güneşin altında durmamalısın hemen kurulanmalısın güneşlenmeyi önermiyorum dedi çünkü hamilelik döneminde güneş bizi oldukça etkiliyor güneş lekeleri bu dönemde kalıcı hale gelebiliyor kesinlikle güneş kremi sürmeden dışarı bile çıkma dedi birde havuzda mikrop kapma açısından çok önermiyorlar canım deniz havuza göre daha güvenliymiş