Meryem44 Arkadaşlar bel ağrısı yaşayanlar nasl bi ağrı yaşadiniz benim dunden beri aqrim vardi ikindi sonrasi baya artti suan bacaqima vuruyo eğilemiyorm asla yürürken bile zorluyo 14 +3 qünluguz bu arada