Evinasya srnglcskn ben doktora gitmedim henüz, ama yanılma oluyor yazan da çok. Uygun pozisyonda ise gösteriyormuş ama🤭
beyzazz C1-bebek haftaya 12+5 deyim bende haftaya salı ögreneceğiz insallah bizde ♥️ Nasılsınız hamişler varmı şikayetleriniz burası gerçekten çok iyi olur bizim için
Evinasya beyzazz haftamız aynı canım. Şimdilik hiç bir şikayetim yok , halsizlik dışında arada oluyor oda.🤲🤭
beyzazz C1-bebek yaa umarım bir an önce hafifleyip gecer canım bende son 1-2 haftadır azaldı bulantım çok şükür
mimar_anne 12+2 yiz bizde geçen hafta 11+3 de erkek büyük ihtimalle dedi bacaklarının arasında bir çıkıntı var cuma günü nasipse tekrar gidicem bayram öncesi öğrenebilirsem ne mutlu 😍