Kadifeligelin hanımefendinin yazdığı yorumu da okudum memnun kalmamışlar.
ben 40 hafta normal doğumu bekledim çatı muayenem yapıldı 2 kere hiç acilmam yoktu normal doğum yapicam diyorsan ben yaptırırım ama bebek yoğun bakıma alınabilir rahim de oksijensiz kalabilir ve bebeği vakumla çekebiliriz rahim de kesi dikiş çok olur kararı sen ver ddi. ben 3 4 saat sonra sezeryan istediğimi söyledim. ertesi günü suyum geldi ameliyata alındım çocuğum da sağlıklı ve ben 3.gün bulaşık makinesi doldurdum annem de yanımdaydı ama kızıma kendim baktim beginden aldım kendim koydum 7 günlüktü kızım sarılıktan hastanede yattık gene yanındaydım yani ameliyattan 6 7 gün önce çıkmış gibi degildim çok rahat geçti benim 🙏 Allah a bin şükür doktorumuz dogru yönlendirdi ben israrci olmadım normal dogum diye 16 günlüktü kızım annem gitti kendim yıkadım herşeyimi tek yaptım ben embiye hanımdan çok memnun kaldım allah bin kere razı olsun aldığı parayı hak eden bir hekim
bu arada çatı muayenesinde dayanamadım yani normal doğum yapamayacagimi bende anlamistim