Birseniz Kızlar 32+4 deyiz 31 haftadan beri bebek makat geliş dedi doktor yani bebeğin kafası yukarda ayakları poposu aşağıda normal doğum yapamazsın böyle durursa dedi böyle oluşta bebeği dönen varmı ve sezeryan olacaksa kaçıncı haftada alırlar lütfen söylermisiniz
Kubra2710- Birseniz benimden 30.haftadan beri makat geliş şuan 36 haftalığız hala makat dönmedi bi türlü böyle giderse 39 da sezaryana alırım dedi doktorum bugün
Sevdapl Birseniz benimki de makat gelişliydi. Şimdi yan dönmüş. İnşallah aşağıya doğru döner. 37 38 e kadar dönebiliyormuş.
busey_42 Birseniz benimde 33 haftalık şuan 20. Haftadan beri makat gelişi 39. Haftaya kadar dönmesini bekleyecem dönmezse sezaryene alırım dedi
Birseniz benimmdunyamm ben sezeryanmı olur dediğimde demiştir çünkü önceki doktorda makat geliş dedi sormamıştım ne olduğunu bilmediğim için bebeğin kafası doğum kanalına girmesi lazım o yüzden makat geliş ters bebek duruşu demekmiş
Serap-Yigit Ben makat gelişmişim. Annem bir kaç hastane gezmiş. En son İstanbul validebağ öğretmenler hastanesinde sancıyla beraber dönmüşüm. Nöbetçi doktor olmadığı için evden sezaryen için doktor çağırmışlar. Doktor gelmek üzereyken doğmuşum. İlk oğlum da uzun zaman makat gelişti. Sonra döndü normal doğdu. Şimdi bugün ayrıntılı ultrasonda bu oğluma da makat geliş yazmışlar. Dönerse bizimdir 🙃sağlıkla doğsunlar inşallah
Pheebs Doktorum hiç bebegin pozisyonu hakkında bir şey söylemedi bana. 34 hafta olduk haftaya kontrol var ben de sorayım bari
Temmuz12_ Benimde ilk başından beri makat gelişliydi, dönmedi hiç, perşembe günü sezeryan olucam nasipse, bebek kendi seçiyor doğum şeklini o yüzden doğum şekline takılmayın sağlıcakla kucağımıza alalım hepimiz inşallah ❤️
aysun_35 Birseniz ben son zamana kadar bekledim belkidöner diye ama dönmedi 39+3 de sezeryan oldum suyu azalmış
_neslihan_ Birseniz benimki başından beri makat gelişiydi doktorum 41 e kadar bekleriz dedi ama benim 35 de açılmam oldu 36+4 de 5 cm açılmam olunca mecbur sezeryan oldum
Birseniz sendekimsinnn hayır daha dönmemiş ama çoğu kişi 38. Haftadan sonra dönebilir diyor şuan 35+4