Dilyara Bir kaç hafta önce doktora bölümüne kabul aldım. Aynı hafta hamile olduğumu öğrendim, hamile olup akademik kariyerine devam eden anne adayları var mı? Ne yapsam bilemiyorum, devam mı etsem yoksa hiç başlamasam mi programa
[silindi] Dilyara öncelikle tebrik ederim ben çok ağır bir bölümde yükseğimi bitirdikten sonra bebek düşünmeye başladım ama benim her gün dersim sürekli sunumlarım ve araştırmalarım vardı. Okuyacağınız bölümün yoğunluğu danışmanınız ve kendi plan program durumunuza göre karar verin. Yapamayacak gibiyseniz de başkasının hakkını yemeyin derim.
Ozge Dilyara ben şu an yüksek lisans yapıyorum. Eşim de araştırma görevlisi. Eşimin iş arkadaşlarından doktora yapıp çocuğu olan da var. Yapılır neden olmasın🌸
Dilyara [silindi] teşekkür ederim bu sene bölüme çok az kişi başvurdu 4 kişi hepsi alındı, yani teknik olarak kimsenin hakkini yemiyorum. Ama haklısınız