Hasretkrks İlk hamilelim ve cumartesi 38+5 Te sabah sezaryen doğum yapıcam korkudan başka bişey bilmiyorum daha önce olan varsa yardımcı olabilir mi?
Smyye1B Hasretkrks İğneden korkan ben çok rahat kolay bir sezaryen geçirdim 😇 Hiç korktuğun gibi olmaz inşallah kolay bir doğum olur 😍
gamzosgamzos Hasretkrks 2 kere sezaryen dogum yaptım sormak istedigin birsey varsa sorabilirsin canım 😊
heleninannesi06 Hasretkrks sezaryen ile 10 tane daha dogururum 🤣 evet ilk günler biraz zor oluyor ama 4-5 gün sonra kendime tamamen gelmiştim ben hep şey diyorum başka ameliyat olsa belki o güç olmaz ama bebek olunca ortada Allah ayrı bir güç kuvvet veriyor
Asel2520 Hasretkrks 2 kez sezeryan oldum doğum yapalı daha 4 gün oldu kendinizi kasmayın herşeyi akışına bırakın inşallah su gibi akıp geçiyor 😊
Hasretkrks gamzosgamzos belden iğneyi hissediyormusun ve o iğnede sonraki süreç nasıl oluyor Doğum anını hissediyormusun
Merve232323 Hiç korkma iki kez sezaryen oldum ben de korkacak hiç bişey yok,bebeğine odaklan sağlıkla kucağına al inşallah🌼
Merve232323 İkincisi çok kolay oldu benim ,ilki de kolaydı ama illa birini seveceksen sürece daha hakim olduğum için daha kolay oldu diyebilirim🙂
Hasretkrks Beni kan tutuyor direk bayılıyorum ve iğne bile vurduramıyorum hayatımda serum taktırmadım nasıl olucak bilmiyorum en çok korktuğum belden iğne ve ve hissetmekten korkuyorum
gamzosgamzos Hasretkrks hayır canım igne hic acitmiyor kan alininca bile daha aciyordu igneden sonra zaten uyusunca hemen basliyorlar benim midem biraz bulanmisti bebek cikinca damardan ilac verdiler zaten bebegin cikması 5 dakika falan suruyor ortalama dogum anında tek hissettigin şey cekistirmeler beni iki dogumumdada rahatsız etmedi 😊
Busrabaksii Hasretkrks ay çok kolay korkutmayin kendinizi. Spinal oldum ben. Girdim 5-6 dk içinde bebiş kucagimdaydi. O akşam ayaklandım. Ne kadar yururseniz o kadar çabuk iyileşiyorsunuz