Mehtapkz 6 gun kala normal gebelik testi yaptım çok çok silik çıktı, 2 gün bekledim birdaha yaptım, biraz daha koyulasmisti. Emin olamadım 2 gun sonra bidaha yaptim net gördüm 😁💛 çok erken ogrendim ben normal test ile 6 gun kala ogrendim. Şuan tam 7 haftaligim. Inşallah 5 temmuzda kalp atışını duyarız 💛 ve gerçekten şu bir gerçek ne zaman düşünmeyi bırakırsanız o zaman kalıyorsunuz 1 sene boyunca denedik, 1 senenin sonunda kaldım. Aman yaaa olursa olur yeter dediğim ay hamile kaldim. Takmamaya, düşünmemeye çalışın. Ve asla bebek odaklı iliskiye girmeyin. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 💛💛